Rezervēšanas noteikumi:
Rezervāciju ir iespējams veikt, rakstot pieprasījumu uz viesnīcas e-pastu bluebirdriga@gmail.com vai aizpildot attiecīgo informāciju viesnīcas mājas lapā bluebird.lv rezervācijas pieprasījuma nosūtīšanai, kā arī citos rezervēšanas saitos.
Rezervējot viesnīcas numuru, viesim elektroniski ir jāpaziņo administrācijai rezervētā numura nosaukums, dzīvošanas periods, viesa vārds un uzvārds, telefons, e-pasta adrese, savas kredītkartes numurs un tās derīguma termiņš, tādā veidā garantējot viesnīcas pakalpojumu apmaksu rezervācijas nesavlaicīgas atcelšanas vai neierašanās gadījumā.
Viesnīcas pakalpojumu apmaksai tiek pieņemtas kredītkartes American Express, Visa, Mastercard, Maestro.
Rezervēt numuru uz Karsto Sezonu ( 01.07.-15.08.) iespējams tikai veicot priekšapmaksu vai atļaujot viesnīcai no viesa kredītkartes ieturēt summu, kas vienāda ar maksu par dzīvošanu uz rezervēto periodu. Apmaksa tiek ieturēta no viesa kredītkartes rezervēšanas dienā.
Rezervāciju garantēšana:
Rezervāciju var garantēt, norādot viesa kredītkartes numuru un derīguma termiņu vai veicot priekšapmaksu (ne vēlāk kā 24 stundas pirms ierašanās).
Negarantētas rezervācijas gadījumā viesnīca patur tiesības numuru pārdot citai personai.
Rezervācijas atcelšanas noteikumi:
Garantētu rezervāciju bez soda sankciju piemērošanas iespējams atcelt līdz 72 h pirms iebraukšanas datuma, sūtot rakstiski rezervācijas anulēšanas pieprasījumu uz e-pastu bluebirdriga@gmail.com
Nesavlaicīga atteikuma gadījumā vai neinformējot viesnīcu par atteikumu, viesnīca neatgriež iemaksāto priekšapmaksas summu par garantētu rezervāciju.
Ar kredītkarti garantētām rezervācijām par nesavlaicīgi veiktu atteikumu, kas ir vēlāk kā 72 h pirms iebraukuma datuma, tiek piemērota soda nauda, kas vienāda ar attiecīgās rezervācijas maksu par pirmo nakti.
Uz karsto sezonu ( 01.07.-15.08.) veiktās rezervācijas atcelšana nav iespējama.
Rezervācijas atcelšanas vai neierašanās gadījumā viesnīca neatgriež iemaksāto priekšapmaksas summu.
Ja rezervācija tiek veikta caur rezervācijas saitu, tad rezervācijas atcelšana notiek saskaņā ar tajā norādītiem rezervācijas anulēšanas noteikumiem.
Ārkārtējā situācijā viesnīcai ir tiesības atcelt rezervāciju objektīva iemesla dēļ, piemēram:
– forsmažora vai citi apstākļi, par kuriem viesnīca nenes nekādu atbildību un kuri kavē pakalpojumu sniegšanu;
– numura rezervācijas brīdī bija iesniegta maldinoša vai nepatiesa informācija, kura attiecas uz tādiem svarīgiem faktiem, kā nepatiesi personas vai tās kredītkartes dati;
Par pamatotu rezervācijas atcelšanu no viesnīcas puses viesam nav tiesību uz zaudējumu kompensāciju.
Reģistrēšanās un izbraukšanas laiks:
Ierašanās viesnīcā: sākot no 14:00.
Izbraukšana no viesnīcas: līdz 12:00
Reģistrēšanās noteikumi:
Lai reģistrētos viesnīcā, visiem numurā dzīvojošiem viesiem ir jāuzrāda derīga pase vai identifikācijas karte, kā arī derīga viesa kredītkarte iespējamo papildpakalpojumu garantēšanai.
Ja rezervācija ir veikta iepriekš vai veikta rezervēšanas saitos, ierodoties viesnīcā viesim ir jāuzrāda rezervācijas apstiprinājums vai vaučeris no tūroperatora, kā arī kredītkarte, ar kuru viesis garantējis rezervāciju.
Viesnīca patur tiesības pie iebraukšanas priekšautorizēt viesa kredītkarti par summu, kas varētu nosegt uzturēšanās izmaksas.
Apmaksa par dzīvošanu jāveic iebraukuma laikā.
Agrā iebraukšana un vēlā izbraukšana:
Viesnīcā ir pieejama agrā iebraukšana un vēlā izrakstīšanās atkarībā no viesnīcas noslogojuma, iepriekš saskaņojot to ar viesnīcas administrāciju.
Agrāiebraukšanapieejama no plkst 10:00 par papildus samaksu, kas sastāda 25% no rezervētā numura cenas par 1 nakti.
Vēlā izbraukšana pieejama līdz plkst 18:00.
Norēķinu veidi:
Par viesnīcas pakalpojumiem viesi var norēķināties ar pārskaitījumu (avansa maksājums), kredītkarti (Visa, Mastercard, American Express un Maestro) vai skaidrā naudā (eiro vai ASV dolāros).
Apmaksas noteikumi:
Rēķinam par dzīvošanu ir jābūt apmaksātam pirms iebraukuma vai iebraukuma brīdī. Rēķinam par viesnīcas pakalpojumiem jābūt apmaksātam pirms vai klienta izbraukšanas brīdī no viesnīcas. Ja klients neapmaksā viesnīcas pakalpojumus līdz augstāk minētam laikam, viesnīcai ir tiesības iekasēt summu pilnā apjomā par uzturēšanos viesnīcā un sniegtiem papildpakalpojumiem no klienta norādītās kredītkartes.
Apmaksa par uzturēšanos viesnīcā un papildpakalpojumiem notiek pēc cenrāža, kuru apstiprina viesnīcas administrācija.
Numura cenā ietilpst:
Dzīvošana 2 personām, A’ lacarte brokastis, PVN 12%, bezmaksas TV kanāli un WiFi internets, numura uzkopšana 1 x dienā, vakara serviss 1 x dienā, kondicioniera izmantošana, privātā seifa izmantošana numuros, iespēja vasarā izmantot sauļošanās gultas viesnīcas pludmalē.
Autostāvvieta:
Viesnīcas teritorijā ir pieejama bezmaksas autostāvvieta restorāna un viesnīcas viesiem.
Slēgta pazemes autostāvvieta par 10 EUR par diennakti ir pieejama daudzdzīvokļu dzīvojamā kompleksa “Dzintaru Rezidence” teritorijā, Madonas ielā 5, 5 minūšu gājienā no viesnīcas.
Viesnīca nenes atbildību par viesa autotransportu un tajā atrodošajām personiskajām mantām, kas novietots augstākminētajās autostavvietās.
Smēķēšanas politika viesnīcā:
Viesnīcā ir atļauts smēķēt tikai uz terases pie viesnīcas numuriem un viesnīcas pagalmā.
Visās viesnīcas telpās un numuros smēķēt ir aizliegts. Sods par smēķēšanu numurā ir 75 EUR par diennakti.
Ciemiņu uzturēšanās noteikumi viesnīcas numuros:
Ciemiņi drīkst uzturēties viesnīcas numuros tikai līdz pulksten 23.00. Pēc pulksten 23.00 ciemiņu uzturēšanās numurā ir jāsaskaņo ar administrāciju un vajadzības gadījumā jāuzrāda to personu apliecinoši dokumenti.
Telefona zvani:
Par ārējiem telefona zvaniem tiek ieturēta cenrādī norādītā samaksa, kas tiek pieskaitīta klāt viesa rēķinam.
Interneta pieslēgums:
Viesnīcas publiskajās zonās un viesu numuros ir pieejams bezmaksas bezvadu interneta pieslēgums. Paroli jautāt administrācijā.
Viesu pārvadājumi:
Pēc pieprasījuma par papildus samaksu nodrošinām transfēru no lidostas uz viesnīcu un no viesnīcas uz lidostu vai citu norādīto galamērķi.
Mājdzīvnieki:
Viesnīcā nav atļauts uzturēties ar mājdzīvniekiem.
Reģistrācijas brīdī katrs viesis saņem numura atslēgu. Viesu un viņu mantu drošības nolūkos ir aizliegts nodot atslēgu trešajām personām. Katrs viesnīcas klients nes atbildību par saņēmtās numura atslēgas bojāšanu vai zaudēšanu.
Gadījumā, ja klienta nav uz vietas (numurā) vairāk nekā 3 diennaktis un par savu prombūtni nav brīdinājis viesnīcas administrāciju, viesnīcas administracijai ir tiesības organizēt komisiju un aprakstīt visas klienta mantas un informēt par klienta prombūtni
policiju.
Videonovērošana viesnīcā:
Videonovērošanas sistēma darbojas viesnīcas publiskajās telpās un daļēji arī darbinieku telpās, kas veic video ierakstīšanu. Videonovērošana tiek veikta drošības un pakalpojuma augsta standarta nodrošināšanai “Blue bird” viesnīcas un restorāna viesiem un darbiniekiem.
Fotografēšana un filmēšana:
Fotogrāfēšanai un filmēšanai komerciālos nolūkos (tostarp preču zīmes un zīmola) iepriekš ir nepieciešams nokārtot rakstisku viesnīcas “Blue bird” atļauju.
Papildinformācija:
Slimības, alerģijas un citu svarīgu faktoru, kas var ietekmēt Jūsu uzturēšanos viesnīcā, gadījumos, lūdzam Jūs informēt par to viesnīcas personālu numura rezervācijas brīdī.
SIA Grostonas nams
Nams LV40003779895
Alfreda Kalniņa 2-2, Rīga, LV-1050
AS Citadele Bank
LV22PARX0019546560001
Faktiskā/viesnīcas adrese: Tirgoņu iela 4, Centra rajons, Rīga, LV-1050